Friday, December 31

G0oD Bye 2010.. Hye 2011 !!

hellllo0oo...~

assalamualaikum....^_^

sudah sedia maklum...t0day dh last day for 2010..es0k dh 2011..
0h0o..s0 esok 1.1.2011 la kan..?
teringat pulak kat kawan...Fadzil..es0k birthday dye,,cepat ko tua ye fadzil..
esok cukup la umor ko 15 ta0n..huhu..
so,Happy Birthday! (aku rse dye xkan bce p0n ape yg aku coretkan pasal birthday dye kat sini..hehe)
es0k,jom wish kat wall fesbuk dye~~biar penoh.. ahaha..

oke..sebab dh nak masuk tahun baru kira2 lagi bpe jam dri skunk..aku rasa cam nak buat azam pulak~

Nie untuk 2011 nanti...
  • first,,of c0s la nak dapat straight A's untuk sume exam..terutamanye PMR! markah p0n msti atas dari 85%..nie p0n aku dah kire payah nie..atas 80% p0n payah..aduihh..
  • sec0nd,,aku nak jadi org yg sangat berdisiplin! sntiasa menepati masa! masa itu emas! (kant0i la slame nie aku x menghargai masa..)
  • third,,aku nak jadi terer dlam sume bidang yg aku ceburi,terutamanya pelajaran,,then h0ki dan olahraga! sukan2 nieh.. hehe (rasanye pelajaran lagi pnting kan..)
  • fourth,,aku nak laksanakan azam 2010 aku yg maseh x dapat dilaksanakan..ade ke..? aku rase ade lagi..hehe..
  • fifth,,jgan tangguh2 buat keje! terutamanya keje sk0la tuh! nnti nyesal x sudaa...(yg nie paling susah..aku rase bnde nie xb0leh nak dilaksanakan..aduhaii~

banyak x..? nie 5 yg utama..bnyak lagi sebenarnye nieh..haha..
aku tulis nie,,aku x pasti la otak aku dpat mengingatinya ataupun tidak...
otak aku nie short memory..(pengakuan!) ape yg aku ingat..aku senang nak lupe..aku rasa laa..
tuu,,subjek sains tu,,bnyak dah memory2 tentangnye dah terbang pergi..
aku p0n dh x taw dye gi mane..

cne aku nak exam diagnostik nie?? bukak2 sk0la je dah exam..
exam ! exam ! exam !
nie yg buat aku nak menjerit!! arggghhhh!
tensyen la bnde nie...apa yg aku baca sama skali x mas0k dalam palotak aku..
susah an?? pening2..ade pari2 keliling kpale aku..hehe


h0h0~ 2.1.2011 nnti aku dah nak balek asrama dh..
balek sk0la..sk0la menengah sains raja tun azlan shah..SERATAS kat tepeng uh,,
rase malas pulak nak balek..
malas nak PACKING!
ingat best ke packing2 tuh..? memeningkan kpale ade laa..
dah la bnyak bt0l barang aku nak angkut gi asrama nieh..
bese le..budak perempuan..mmg bnyak kan..?
peralatan s0lek-menyolek tu,,peralatan mandi,,baju2..
hah! mmg banyak la..penoh keta..aku rasa nak sumbat org p0n dh x muat dah..

kasut aku p0n bnyak,,
ayah aku cakap,,
"nie kasut nie p0n dah satu beg.."
h0ho..kasut sukan..kasut hoki..sandal..selipar..kasut sk0la..
haha..bkan stiap jenis kasut tu satu je..dua p0n ade..
nie nak pindah nie.. w0w! aku p0n kaget jugak..haha
x sedar betapa banyaknya kasut yg aku ada slame ini..tu ade hasrat nak beli baru lagi tuu..

mak aku cakap
"nanti bukak kedai kasut laa..kedai buku..kedai baju..sume kedai laa..x payah nak beli2 nie.."

h0ho..klau aku bukak sume kedai2 nie..muflis la perniagaan aku..
aku yg beli sume barang2 yg aku nak jual.. haha~

bagi aku..tahun 2010 nie agak malang bagi aku..
result first2 tahun 2010 aku menurun...bukan sikit,,banyak pulak tuu..
aku dapat nombor terakhir dalam kelas! terakhir w0o..naseb baik nombor dalam form x terok sangat..
tpi,,tu la nombor terburuk aku! x penah2 aku nombor akhir nie..
mse tu,,bru nak berjinak-jinak dgan kelas 1 nie..kelas kejora..
sume budak elit2 punye..mse form 1 aku kelas Zuhrah..
naik form 2,tukar kelas..
mula2 tu,,aku x dak kawan p0n..aku dok diam je..
yela..sume kawan2 aku kat kelas laen..aku sesat kat situ pulak...
rasa cam nak tukar kelas balek je..
lagi la tensyen d0k kelas first nie..susah!
kalau nombor jatuh sikit je..nanti cikgu bising la..macam kite nie x layak nak d0k kat kelas tu..
perkara nie terjadi kat aku..rase diri nie amat malang je mse tuu..huhu~


tapi,skunk aku dah boleh terima..aku p0n dah boleh berkawan kat situ..kat situ?
kat kelas 2 Kejora..

tahun depan,xtaw la aku kelas mne lagi..2 kejora,,gud bye ekk..hye 3_____..errr..
aku tataw lagi aku kelas pe tahun depan..
cikgu x bagitaw p0n.. ape cikgu nieh..=.=
haha..biar laa..




dah lama saya tulis ye..xsedar tadi bpe jam je nak pukul 12..
nie lagi bpe minit pulak nak pukul 12...



Happy New Year !!!

h0pe this 2011 will bring happiness into my life..aminnnn..

No comments:

Post a Comment