Sunday, January 30

28 January 2011-aku kat rumah weyh!!

errr...



assalamualaikum...


(no sense)..



perhatian kpade sume org..sume org..skali lagi..sume org..

(mcm nak buat announcement..)



tuan punya bl0g dah balek umah weyh,,
dye dah balek..

caya x..?

.......

napa x caya nie??

bukti trang tang tang kan.. nampak x..nampak x..



haha~ bukti dye dgan entry nie laa..
kat rumah je aku rajen tulis blog..
klau aku gi scan ke..cc ke..jgan harap la aku menulis... sebab..
tenet laju si0t! ape lagi,,donload2...youtube2..heee~ tpi,,kat cc je laa.. ahahah..




yg pasti,,tuan punya blog dah balek rumah ye..selamat smpai dh p0n..

TAPI,,ade tapinye...



kat rumah p0n still rasa cam kat sk0la,,homework aku ngah bertimbun tuu..

BERTIMBUN!! haduihh~~
satu hari,,satu subjek...


PERANCANGAN JADUAL HOLIDAY.. teng0k2!~



JUmaaT- ak smpai umah,,kre2 kul 3.30 k0t..

SabtU- k.hidup a.k.a. kemahiran teknikal..buat2..kerja kursus tuu..

aHaD- baHasa melayu,,karangan berpandu..org len dah siap,,aku bru nak start..lembab bt0l..

IsniN- SejaraH,,aku malaih bt0l la sejarah nie..aku x minat..buat dgan xde prasaan..sebab tu blur..huhu~

SelaSa- ge0grafi..ada buku kerja ngan kertas..kontur2,,bearing2,,ape lagi?

RabU- sAins,,.... w0w! aku listkan keje sains laa..nie p0n aku kurang yakin akan ke'siap'annye..

KhamiS- mathematicS..ade buku kerja nak kne buat..bnyak w0o..3 bab..bgi aku bnyak laa..bgi budak yg genius2..sure sikit jee..tol x?

JumaaT- agame...bnyak w0oo..75 s0klan kena buat..dari form 1 sampai form 3..haduihh~

SabtU- b.inggeris...rasenye xde k0t..tpi,,nak listkan jugak..hehe~

aHaD- balek sk0l...balek dah????


err..restnye bila weyh..??? bila??? habaq mai kat aku...



h0hoo~~ aku rase rest dye akan lebih banyak n omwork jalan sl0w2..
biar lambat asal selamat..
huh!! pandaii...
kalau lambat buat,,x aman la hidup weyh,,mati kat sk0l nnti..
aku cakap bt0l nie.. MATI!!
MATI>>nurul hafiza ,,budak pemalas!
penampaa kang!
buat la omwork..
buat la omwork..
buat la omwork..
kalau lambat,,mati..
kalau cepat,,selamat.. h0ho~

kalau pepatah nie yg digunakan kat highway,,fuhhh,,xtaw la jdi pe nanti..
mwahahaha..(gelak baik!) heee~




dah2,,cik fieza kite nak pi buat omwork..
doakan kejayaan dye agar x mati di pertengahan jalan ye..



amin ya rabbal alamin........

No comments:

Post a Comment