Sunday, December 26

Nie Request untuk Encik Sembil9n !


ehem ehem .. yeah~

akhirnya,,aku akan buat entry nie...

dah x sabar2 nak tulis nie..

*guna panggilan saya,,lebih sopan .

oke,,nie adalah entryku untuk merequest design header pada encik sembil9n..
bagi yg tidak tahu anda boleh la walking kat blog encik sembil9n nie ye..

tak reti nak ulas panjang2,takot salah informasi..

oke oke..

nie request design saya ye..:)

  • kalau bole, saya nak ade gmbar gadis comel memakai headphone,,dengar i-pod ke mp3 ke itu x kesah la..tapi,dia memakai benda tersebut..
  • saya nak ada rama2 comel kat header saya tuu..kat hujung2..
  • ikot kreativiti encik berdasarkan tajuk blog saya,HaPpY sEveNteEn.. saya minat nombor tujuh belas..

saya menyerahkan hal2 yg lain untuk encik design..
sesungguhnya,saya mmg x reti dalam hal2 sebegini..
kerna itulah saya mengharapkan pertolongan dari encik,
tambah2 lagi ia percuma ! wow !
menarik menarik..

encik pon sudah tentu dapat memahami bukan kenapa saya begitu beriya-iya benar nak buat header baru ? saya tidak mahu menjelaskan .
heee..header saya x lawa la ! betol kan ?

so,,saya amat2 teramat sangat mengharapkan bantuan encik..
jutaan terima kasih ingin saya ucapkan kpada encik !

TERIMA KASIH !

ohh, terlupa..
email..
encik nak emel yaho0 ke gmail ? hehe . jokes2!

saya bagi ini je la..
aarol173@gmail.com

sume syarat saya dah ikut kan ? harap2 xde apa yg tertinggal lah..

ermm..sk0la dah nak bukak,kalau bole, saya nak tengok blog saya dapat header baru sbl0m saya balek asrama..
tapi, kalau x boleh,xpe..saya x paksa..heee..

macam2 saya minx an ?
minx maaf dulu ye..

oke2..



(bahasa aku dlm post kali nie nmpak sgat berjaga-jaga,,)

No comments:

Post a Comment