Thursday, December 30

Yg tu dah,,yg nie bl0m lagi..

oh00oo....h0iiii !

Nurul Hafiza di sini !! hehe..


pengumuman ! pengumuman !
dengan ini secara rasminya,,saya ingin mengumumkan..
kerja sk0lah Bahasa Melayu (komsas) sudah berjaya disiapkan..
kalau ada apa2 yg saya TERtinggal..itu laen cerita..
yg saya taw,saya dah siap..
fail tegak pulak..ada org ckap x payah buad ulasan,ada pulak yg cakap kena buad ulasan..
ermm..mana satu yg betol dan boleh dipercayai nie ? pening2..
kalau rajen aku buad,kalau malas,aku x buad..hah~senang..
suke suki aku je..hehe

haaa..sains pulak..nie payah..memang payah..
soklan payah nak mampus laa.. pening kpale aku memikirkannye..
sebab susah sangat,,aku g la tnye kawan2 aku yg bek hati dan 'genius' dlam bab2 sebegini..
sape lagi, kalau bukan......... aus !!
haha..itu budak..
enset xde..cne aku nak contact..
h0ho..TETAPI,,demi keje sainsku yg tercinta,, aku sanggup ! sanggup !




ape ? korang rase aku buat ape ?





budak tuu rajen 0n9..pagi petang siang malam dia on9..
dengan ini aku menggunakan peluang ber'fb' untuk ber'guru'..
ahahah~ yeah~ akhirnya,,telah dijumpai satu kelebihan kita ber'fb' nieh..

aku tulis sgala macam s0klan sains kat wall dia..tanya tu, tanya nie..
pen0h w0oo.. x caya ?
gi teng0k wall fb dia.. muhammad firdaus.. pr0mote2..
tpi,cari sendiri laa..haha..
budak tu genius..tanya la pape p0n..dia jawab..
bukan dia ja..ramai lagi..hehe~


pr0mote dia sorang pulak..x adil nie..ish3..

penat aku tulis bermacam-macam s0klan di situ..dah la panjang s0klan2 tu..
dan mulalah studygroup kami..haha..aku je yg anggap studygroup,dia x p0n..

s0klan paper 1 boleh la tulis kat situ..tanya dia..

s0klan paper 2,mcm mna ? yg ada diagram tu ?

hmmphh,,kalau laa..kalau laaa..
aku boleh lukeh kat facebook tu,,aku buat ! aku lukeh,biar dia jawabkan..
senag keje aku..


tapi,,xbole lukeh la..tu sedih tu..


so,,aku x taw nak describe keje sains aku nie mcm mne..siap ke x siap ?


siap p0n x..x siap p0n x..
tengah2..
haha~

yg aku x taw atau sepatah haram aku x paham,aku x jawab..tinggal kosong je..
yg aku boleh blah buat2 paham..aku jawab le..
ntah bt0l..ntah x..



uishhh ! janji aku buat~~ ia memadai bukan...?



sk0la lagi bpe ari nak bukak,baru kelam kelibut buat keje sk0la + study sikit2..






ape nak jadi nie..? itu di luar pengetahuanku~ wallah'hualam..

No comments:

Post a Comment