Wednesday, December 22

Need A Little Lonely Time for Myself ..




huh~ penat.. aku penat lagi..

haishh... PENAT dgan aku mmg x bole nak dipisahkan.. dh jadi best fren dh...
best best forever fren larh !




aku asyik ngomel 'penat' je kat blog aku neh..

org bce msti boring an..? sape s0kong ? haha..

blog aku dh bole bukak dh..i'm hepy for that..
syukur,,alhamdulillah.. tpi,aku xtaw lagi ape masalah dye sebenarnye..

tapi,sebab dh oke..aku dh x nak ambek kesah dah.. haha..

aku dh lupe nk cakap,,


assalamualaikum....

bnde penting tu bley lupa ? ape nak jadi nieh ?
salam sejahtera ke atas sume ye..

aku tengah mencari ketenangan nieh...

skunk aku rasa cam aku baru je habes merentas desa..desa yg indah permai..
haha.. termengah-mengah je dri tadi...

tahu knapa ?

first,,aku bru lepas makan..makan nasi ayam ! makanan berat tu...

lepas tu,,aku menjerit kegilaan plus melompat-lompat eksaited...
dah jadik org gile mse tu..
juz sebab aku tengok kat rtm2 tu ade kartun tarzan..

TARZAN ! haha..jadi jakun aku tengok kartun tu taw..
sebab kartun dia comey la..comey sangat !


aku rase nie kot tarzan yg aku tengok tadi..time dia kecik2 lagi..
hehe.. rasenye nie gmbar yg terbaek aku dapat cari..
mak aku pun sokong aku bahawa tarzan tu mmg comey !
hehe..




sejak internet dekat rumah aku beroperasi dgan baek,,sume bnde aku dh lupe.. most important buku2 ngan homework aku la..terok x ?


aku tengah tensi0n la nie ! tension !


banyak bende aku pikir...
pikir tentang masa depan aku..
aku tengok..macam gelap je..
x nampak ape2 cahaya pon...
had0ii,,ta0n depan PMR nieh..!


skunk aku super extra giler kelam kabut + serabut !!

word equation: kelam kabut + serabut = crazy !!!



p/s: kalau haziqah bce,,jgn marah ehh..:))



memang kelam kabut !
sume bnde aku nak buat dlam satu-satu masa tu..
tolong la..
aku dh bekerja macam aku nie robot je...

kalau la aku robot..best la jugak..
buat je keje tuu..
bnde laen xpayah pikir dah..
pastu mesti keje tu bleh express disiapkan..btol x ?
robot an...of cos cepat..













dah2... skunk nie dah pukul 3 pagi taw..
lambat gile..
aku nak tulis post dah jadi ntah pape nie..


rase x ley nak tulis dah..idea yg berlambak-lambak pasal post nie,, dah terbang..
sebab leka sebentar dengan line tenet yg terlebih laju..
usha youtube-peter pan..best !



haa..tros lupe pasal post nie..skunk baru ingat balek..

aku nak bersiap sedia dan bertungkus-lumus dengan homework aku !
doa-doakan aku berjaya ek !

maybe aku x leh nak update blog nie buat sementara waktu..

tpi,leh caye ke ?
aku dah sangap berblogging nie..
blogwalking blog orang laen..
jeles tengok blog orang yg lawa + cun + kemas + cantek ..

blog aku ntah pape..semak samun sana-sini..

nnti aku upgrade kan..



hoho..





aku rase nak bersendirian and jadi pendiam buat sementara waktu..
masalah terlalu banyak dan datang tanpa henti..

nak cari ketenangan..


k.. daaaa~ ^_^

No comments:

Post a Comment