Sunday, December 12

Kenduri kawen 'ku'...???



assalamulaikum....


hyep !! kembali bersama sye,, NURUL HAFIZA..

huhu..capap nme plak..
xpe2..biar la..nie blog aku jugak an.. of cos la kne ada nme aku..

hmmm.. aku ngah boring nieh.. broadband aku lembab..
sebab tu aku rajen nk tulis blog nieh..
gpun,, mak ngan dayah (adik perempuan aku) xde..
hnya ada aku ngan aus (adik laki aku..)..
ayah aku lak keje..
aku dok depan kom..aus dok depan tv..
baguih2..

haha,, nak taw mak aku ngan adik aku g mne??
diaorang gi kenduri..sepupu aku kawen..
abeh tu,, nape aku x gi??
hmm..mak aku yg x bagi pegi.. keta x muat..
mak aku tumpang mak long je..nek ngan abg Jamil..

sedangkan aku dari semalam lgi beriya-iya nak gi..
tapi, dayah yg dapat gi..

ohh ! ini tidak adil !

hurmm..xpe la..biarkan..
kenduri tu jauh.. kat sungkai kot..kawasan felda tuh..
3 jam perjalanan dri sini..
biar dayah yg gi felda tu.. aku dah malas..
dah mak aku yg x bgi,, nak buat cmne..
sedih w0o..

musim cuti nie aku x bnyak gi kenduri kawen pon.. dok umah je..
klau terpaksa baru aku gi.. hehe..
aku malas la.. bersesak-sesak kat rumah kenduri tu..
dah la pengantin lambat smpai.. penat la dok tercongok kat situ tggu pengantin..
xsampai2.. malaih.. malaih..
sebab tu la aku slalu kena tggal sorang2 kat rumah..
sampai org kampung x kenal aku..

huhu.. 'do I know U?'
oeh..klau la org kampung aku ckap mcm nie.. terkejut beruk la aku..
berbahasa inggeris pulak..
jap2..'eden kenal mu koh?'

haha..nie aku hemtam je.. bahasa rojak.. aku pun xtaw bhase ape sbnrnye..
orang kmpung aku akan ckp bhase banjar la... tapi,,aku xtaw la cmne..
hehe..sory laa..


aku nie anti-sosial !!
haha.. pekebende tuh?!
nanti aku check kat kamus dewan edidi ke-4..
kot2 ade..
ape yg aku paham adalah..'anti sosial' ni bermaksud..
dye anti dgan sosial tu.. mmg anti la dgn sosial tu..
sosial tu sape?? ermm,, ntah.. aku pun xtaw..
huhu..check kamus.. check kamus..
aku xtaw nak cakap cmne..
aku nie otak x betoll sket.. kdg2 ajaran aku sesat..
tapi,aku xnak korang ikott sesat jugak..




errmm..gmbar nie aku rse xde kaitan sgat..
nie wedding style org barat..bkan style org2 kita..

yg 'ken n fran' tu..rase lagik xde kaitan la..
3 July 1998.. huhu.. dh lme tu..
pndai2 je aku amek gmbar wedding depa ek.. haha..
depa bkn taw pun.. aku kesah ape.. sape suruh sebarkan kat internet tuh..
aku jumpak aku amek la..
xde larangan pape pon..
sepatutnya,,aku amek gmba wedding aku..tapi,,
ade satu masalah laa.. aku x kawen lagi !!
mne ade gamba.. calon suami pun xde lagi.. seyes,xde!!
hehe..

hurrmm,,ade ke x eh?? ntah la..
aku bru form 2 weyh !! PMR pon blom lepas lagi..
nak pikir pasal kawen lak.. ape laa...
huhu..sepatutnya 'fieza n ehem2' tu..
tarikh kawen '10 July'..tahun ble... aku xtaw laa..
huhu..dtg la beramai-ramai.. meriahkan majlis..

aku janji pengantin akan sedaya upaya untuk dtg awal..
xpyah tggu lme2.. hehe..
pastu, sure majlis tu meriah and best pnye ! caye laa..

haha..dah2.. aku dh start berangan dh nie..ape nak jadi la..
dh msuk bab yg ntah pape dh nie..
mcm2 !
pening kpale..
ape yg penting skunk.. PMR !! n hoki..
n olahraga.. n exam.. tapi,,sume benda nie la yg buadd palotak aku nak pecah !
PECAH!!

huishh..tensyen memikirkannye..



orayytttee..

rasenye cukup smpai kat sini dulu..dh panjang dh tulis nie..pnoh dah..

oke..

daaaaaa~


assalamualaikum...hev a hepy dayy ye~~

No comments:

Post a Comment