Saturday, December 25

Adakah kerna dia ??

assalamualaikum..

memberi salam itu sunat,,menjawab salam itu wajib... again,WAJIB bukan ?
bukan ape,,ntah..
aku rasa cam pelik pun ada, nape aku bagi salam kat blog ?
aku nenok blog orang laen xde pun..
hmm.. ENTAH ,
but,, tak salah kan ?
aku dah terbiasa .. hehe ..

gpun,,aku rse suka pulak ..
*sesape terasa,,minta maaf dulu .. xde niat pape k ?



hmm.. dah lama blog aku sepi , xde entry baru ..

tahu kenapa ?

h0hoh0 ..

lagi berapa hari mau bukak skola ?

seminggu kot ?!!
ehh,, ye ke ? ntah . full stop kat situ

aku tamau kira bpe ari lagi !!

aku tamau balek skola !~~~ anyone , help me .

lagi seminggu nak kena ready to scho0l lorh,,
but ....
BUT ,, aku x ready lagi !!

homework aku still dalam pembikinan ..
pembikinan ? macam filem pulakk..

nie filem aku ! hehe..ape kaitan nie ? lol . haha,,dah tersasar..

homework aku belum siap lagi.. bila ditengok-tengok macam banyak pulak..
nie la yang buat hidup aku agak merana.. agak ? bukan. memang merana ~

ada la pulak kawan aku tanya tentang homework aku tuh, (lelaki)

ang dah buat bl0m komsas BM tu ?

kebenaran : aku baru buat sikit je.. sikit . tapi,aku buat jugak kan ?
so,,aku jawab la.. ermm,,dah buat, tapi x siap lagi .takde mo0d la nak buat..susah. banyak.
nak cakap aku dah siap,tu kira tipu pulak..aku jawab la benda yg bt0l.. ntah apa la dia cakap kat aku nanti an , PEMALAS ! (maybe)
tapi,memang btol, nak buat cmne lagi.. huhu..sedih~
yg rasa x bestnye,dia dah siap .. aku ?

haduihhh,,
aku nie perempuan weyh, tapi dia lagi rajen ?
wow ! habes reputasi dan nama baek aku neh ,

one more, dia bole siap nasihat kat aku lagi..
nak taw ape nasihat dia ? haa,,nie aku copy paste dari nset aku.. ori punya !

"cmne ang nk bgi keje ang siap cepat, first ang st0p japlu men komputer, faceb0ok2, tv dilupekan,nset mse wat keje offkn dn paling pnting bgun awal..lpas bgun awal tu,kre2 lpas smbhyg subuh,cntoh kul 8pg hgga 10 pg tu ang buat la kejap. ambek msa yg sejuk dn tenang.. xde org gnngu dn kne la ada NIAT..jgn lupe rehat dn main,klau xde, nnti strees, cepat pulak la ang tua.."

ada sedikit sindiran di situ . dapat ?

panjang w0o mesej dia.. haha.
x ku sangka..budak laki nasihat kat aku..
tiba tiba kesedaran aku datang.. insaf kejap .

waduhhhhh ,, pening lol..

sebab tu la xde entry baru untuk kebelakangan nie..aku tengah cuba sedaya upaya aku untuk buat apa yg dia dah nasihat kat aku..(tapi,dia x cakap pulak x boleh nak blogging an ?)
heh~ ape la..tu sebab dia xtaw aku ade blog..xnak arh gtaw dia..
nanti panjang pulak dia ceramah kat aku..

tapi, nie untuk kebaikan aku jugak kan..
first2 aku dapat mesej tu, aku tergamam kejap. then terharu sebentar.
then aku rasa cam dihargai la pulak.. ye la.. xde la pulak kawan2 aku nasihat aku mcm nie, even,he's a boy ! terharu la pulak ~
hehe.. sebab aku nak appreciate nasihat dia tu,aku p0n buat ape yg disuruh..

tapi,, resultnye : aku cuma dapat buat sikit je..homework aku jalan..but,jalan macam kura-kura !

hehe,,rasenye kura-kura pon lagi laju..

neway,,aku x boleh tahan diri aku dari bukak kom aku dan on9..
memang susah ! buktinye,,entry baru dah nak masuk nie..

homework !! akanku buat sehingga siap !
xnak la kena marah dengan cikgu kan..buat buat..

sesape ? ade nak tolong bgi semangat ? semangat I lemah sekarang..

m0od : tengah pulun buat homework bahasa melayu komsas tuh,,gne tangan je..orang laen gne komputer,xpe2.. USAHA TANGGA KEJAYAAN !!
semangat semangat ~ chaiyok !

No comments:

Post a Comment