Monday, December 27

BebeLan Malam Malam

jam menunjukkan 12:23 dlam waktu di rumahku..
rumah orang len, aku xtaw.. h0ho..


mak aku dah marah dah tido lambat nie..
diceramahnya aku..muahaha..

lepas tulis entry nie,aku tido..mata aku pun dah jadi berat..

esok,aku ada studygroup dengan cik sofea a.k.a opie !!

kat perpustakaan awam BS,,bagan serai lorh,,

bukan nak study rasanya,nak pulun wat homework same2 !

baru sekarang nak pulun ?
well,,time 4 sk0la is aroud the corner larh..

biarkan..kami memang macam neh ! berubah ??
tunggu tahun depan..maybe boleh k0t..sebab ta0n depan PMR !!


uwaaa~ please don't say about the PMR..
tensyen lol.. mau pikir sukan lagi..hoki..
yaahh!! hoki ! sukan ! aku lebih minat bnde nie (tpi,bnda nie mentensyenkan jugak!)

huh~


nak tido awal,and bangun awal..then siapkan homework !

homework sains x boleh nak dibuat la..
sains aku lemah ! sains~ aku trauma dan amat anti dengan benda ini,harap maklum..


dah~

masa aku semakin suntuk untuk entry baru,
kalau x sempat update,minx maaf bnyak2 la ye..
saya budak asrama..nak update cne an..
tape2.. we'll see,okeh ?

haha..dah late sangat nieh..
tido,,gud nite...





assalamualaikum...







(entry merepek,,harap maaf ! sebab aku dah mengantok sangat . )

No comments:

Post a Comment