Tuesday, December 14

Hanya Kerna Buku Itu~~


assalamualaikumm....



huh ~ baru skunk aku leh tulis blog nieh...

penat gle la malam nie...

ermm..malam??

mlm laa.. tpi,penat aku dari ptg tadi dah...

fuhhh~ mmg penat gile laa... + lapar...
na makan...


huhu.. aku memang kebuluran ari nieh....
dh la penat...


aku ngomel sorang2 nieh..korang bukannnye paham pon kan...



hehe..sorry2..


nak storyy la nie...


nak dgar x???




jom jom !!!

nak taw nape aku jadik separuh gila ari nie??



oke...
start the storyy..


nie sume sebab NOVEL MERDEKA MERDEKA !!!
novel form 3 tuh... homework aku!
bku rujukan aku x lengkap untuk sinopsis bab demi bab..
ade sinopsis keseluruhan je...
sedih btol laa..


soo,, cne aku nak wat keje kolah aku yg berlambak tuh??

hurrmm..salah satu crenye adalah dgan meminjam buku hak milik org len..
tapi,,sape???
aku dh tnye kwn2 aku..tpi,depa pun xdak jugak..
ade yg still nak gune..
dah depa pun ada keje kolah yg sebijik sme cam aku..
depa nak gne gak la bku tu..

sedih2.. :'(..
oke..plan yg ke'DUA' !!



adalah dengan......................................

beli BUKU BARU !!!

yeah~ plan yg sangat baik,, kan??


mmg baik pon..tapi,mne nak cri??

adoiii..kedai buku la kak..
tu pun x leh pikir ka..?

huhu...sume kdai buku kat bagan nie,aku dh jelajah..
satu buku komsas pun aku x jumpak..
mne la aku x panas aty kan? penat w0o.. jalan2 kat bgan tuh..
bukannye best pon..


satu je yg dapat aku pikir mse tu... "POPULAR!!!!!!!"

yeah,,kdai buku POPULAR la...tpi,,kdai nie ade kat tepeng weyh ! tepeng !

hurrmm..penat aku pujok ayah aku suruh bawak aku gi Popular tuh..tpi x dapat..
mcm2 alasan dye bagi..
dh lme dh aku ckap pasal bnde nieh..
tpi,nak wat cne..still sunyi sepi,,meanss x bole laa..

mmg sedih..na nanges... huhu...





akibat buku itu terlalu pnting,, aku sudahberhijrah ke tepeng untuk mncarinya...
bersme-sme dgan mamaku..
ptg tadi la pegi.. tu la pnat tu.. nek bas tahu !!! penat.....


finally,,aku dapat gak ape yg aku nak..
BUKU RUJUKAN KOMSAS NOVEL MERDEKA MERDEKA...
alhamdulillah..syukur..
bley la aku start wat keje kolah aku ye..
hehe,,nnti2 la aku buat..janji buku tu dh ada...
PUASSS !

aku rase mo0dy je..sebab aku x suka nek bas jauh2 cenggitu..
aku rasa loya,,nak muntah..
yg aku kebuluran tu lak,,tu sebab aku x makan ape2 waktu gi tepeng tu..
minum air kosong je.. sebab dh lambat..

mmg m0ody laa..tapi,,ade sumthink yg dh gembirakan aku waktu ptg tdi..

nak taw ape??
hurrmm..xbley laa... secrets~~~ hehe...
sory..secrets besar tu.. xde sape ley taw..

lari tajuk la pulak..
oke..
dengan ini aku nak mengucapkan tahniah kpda diri sndri sbb,
"HANYA KERNA BUKU ITU",, hidop aku jadi cmnie.. MUSNAH !
heee,,musnah ke pulih kembali?? xtaw laa.. O.o


TAHNIAH !!! ~~~~



BUKU RUJUKAN yg mementingkan diri sendiri !!!


asal ngan aku nieh??
hmmm..ntah laa.. ignore kan je laaa...
dh2..nak tenangkan aty sebentar...



nk ckap lagi skali....... TAHNIAH !!!~~



huhu...i'm sudaa gembira terlebih... gila2!

dh2,,na makan..lapar... nyum2...






assalamualaikum..............

daaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment