Wednesday, June 1

Tika aku bersedih ...

salam .

ayat nie ada orang bagi kat aku . xtaw la dia nak perli aku or betol betol ikhlas ke apa..
tapi,ia sesuai untuk tontonan umum .dan kita kena pikir positif an? :) (sesungguhnya la, aku rasa dia perli aku,wakaka)

"Kadangkala Allah hilangkan mentari... kemudian DIA datangkan guruh..maka,
gelaplah dunia...mana perginya mentari yang menerangi..? puas aku nanges..mencari mana mentari aku..aku nanges lagi..nanges dan teros nanges..sedih sungguh hati aku.. tapi, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan aku pelangi yang indah..yang akan buat aku sentiasa senyum dan ceria walau 1000 badai melanda.. sesungguhnya, ada keMANISan disebalik kePAHITan.. :)) "


ceeewwaahh ! acceecee..
saat tu aku memang terasa diperli .kenapa? ada la sebab-sebabnya..secret2..hehe
tapi,walau pape p0n la..
ada maksod tersendiri ayat dia tuh..

TQ ye^^..

1 comment: