Friday, June 3

Daku hidup kerana Ini..

Salam..

Ehem ehem..
maaf tajuk gedik sikit..wakaka
tatau nak tulis tajuk apa la..
ini sahaja yg tercetus~ cewwwaahhh,ayat .

aku nak kongsi kata kata pembakar semangat lagi nie..
untuk yang lemah semangat cam aku .. ^_^
ce dengar . ce dengar . ^^

"If there were a thousand people who succeed,I would be one of them.
If there were a hundred people who succeed,I would also be one of them.
If there were ten people who succeed,I would be one of them too
and if there was only one who made it,then I would be the one."

"Jika ada seribu orang berjaya,aku antaranya.
Jika seratus orang berjaya,aku juga antaranya.
Jika sepuluh orang berjaya,aku juga antaranya
dan
jika ada seorang sahaja yang berjaya,
maka,
akulah orang tersebut."



Mari kita kaitkan dengan tajuk ya,'daku hidup kerana ini..'

aku hidup untuk berjaya,berjaya dan berjaya..
berjaya di dalam pelajaran dan koko..
berjaya di dunia dan akhirat..
berjaya dalam hidup aku..
jika tidak,mengapa aku hidup?


==""


No comments:

Post a Comment