Tuesday, June 7

Jadualku Padat ! Siyes Tak Tipuu XD

Salam . Hyep~

Huhu..tengok tajuk tu pun,leh agak agak an apa aku nak tulis..

hmmm...

dah second week cuti baru nak padat-padatkan jadual ye..
ce teka padatkan dengan apa? teka la .
hehe~ of cos dengan homework .
haaa..nie la aku.. memang sah perangai yang x boleh diubah sampai bila bila..(Kot!)
kalau korang pernah baca post yang lama lama,waktu aku kecik dulu dulu..heh~(dummy2!)
kalau pernah baca la,mostly penuh dengan ketensionan aku dengan homework aku. =]
maka dengan ini,

'Saya ingin mengumumkan bahawa saya sekali lagi
sedang TENSION MENSION
dengan homework saya,
sekian,harap maklum' :P

ecece.. pengumuman uh,
hehe~


punye la aku tahan diri aku daripada aktiviti 0n9 dan blogging..
sebab?
homework x siap lagi.. ahad kena balek dah .
1st week cuti x nak buat.. nie la jadinya..

TAPI,

ada tapinya..
aku x nak nyesal lagi sebab aku x buat hw masa 1st week cuti..
aku still ada masa..
so,,

aku akan sedaya upaya bertungkus lumus menyiapkan semuanya..
InsyaAllah.. hehe~


maybe,nie last post aku kot untuk 48 hours nie .
maaf la ye~

  • GEOGRAFI
  • MATHEMATICS
  • SCIENCE
  • AGAMA
adesss~


P/s: trying to love all my hating subject,,to get all my hw done..and to achieve my 8'As..very very hopefully..aminnn..(jgn marah~saya speaking.. hehe~)

1 comment: