Thursday, December 15

Ketibaannya , Menanti Penuh Debar X)

assalamualaikum ^^
heyyo peeps :)


Rasanya dah sahih , tarikh keluar result untuk budakbudak lepasan PMR adalah pada 22 Disember 2011 nieh. Waaa~ ramai kawan aku yang cakap takut nak amek result , biar result tu yang datang kat kita :) wahh3 , kalau macam tu memang bestlah ! haha~ tapi still kena amek jugak kan? Walau apa pun alasan mereka , kawankawan aku yang serba gila + mereng + sweet :P , akan tetap pergi amek result bukan? haha~ macam2 alasan , tapi aku sure yang aku akan nampak batang hidung mereka semua kat sekolah nanti :) Tapi , kalau tak datang tu , mana la pulak aku nak tahu kan? :P

Worhhh hari nie dah 15 Disember , jap aku hitung , ada lagi 1 2 3 4 5 6 7 hari ja lagi ! Lagi seminggu~ Pejam celik pejam celik mesti cepat kan? Worhh NGERI ahh! Takmau aku bayangkan yang sebenarnya aku dah terbayang-bayang macam orang gila bayang. Lagi satu , homework aku yang Mathmode ngan Addmath tuh tak siap lagi! Yang tu pun ngeri jugak! Banyak gila nombor , putar putar kepala aku tengok kerja tuh. Rasa nak pitam. LOL. :) Mak aku pelik , aiii , budak lepasan PMR pun ada kerja sekolah ka? Well , nampaknya cikgu sekolah aku sangat3 prihatin bukan? Guru sekolah anda? :P Siap ada denda lagi kalau tak siapkan kerja tu tahun depan atau bagi hilangkan kerja tu. Denda dia? RM5 marii~ Worhhhh , cikgu sekolah aku mata duitan. haha~ Kalau tak denda macam tu , mana la kami nak buat kann? Kami sayang DUIT kami :) Dan kami sayang CIKGU kami :)

Kerja sekolah maseh dalam pembikinan , malas malas aku pun aku buat jugak la. Pilih , DUIT ke KERJA SEKOLAH? :D Soklan dia susah =.= Sampai aku kena tanya kawan2 aku melalui mesej~ Acene nak buat jalan kerja matematik dalam mesej? Maka dengan ini , aku amat-amatlah tak paham. Haduiii~ Soal2 math nie kena ada orang ajar secara LIVE kan ? Baru la boleh paham. Ada sape2 nak ajar melalui blogwalking pulak? haha~ :P

Kena bagi siap sebelum amek result nieh! Baru semangat kan? Cakap pasal semangat , aku dah gosok siap baju sekolah yang akan aku pakai untuk pergi mengambil result pada hari khamis nanti. Acene? Semangat tak aku? Semangat terlebih nie. Teruja-2! Alahaiiii~




P/s : Trang tang tang aku takut yang amat . X3 . Gigil satu badan . :P





No comments:

Post a Comment