Thursday, December 8

Hari Hariku Semakin Membosankan :'(

assalamualaikum.
salam 1Malaysia :)


Okay, pemberitahuan, entry nie akan menjadi entry yang entah apa2. Takde tujuan gitu. Sekian, harap maklum. [aku tulis ape2 yang terlintas kat lalulintas kepala aku oke?:P]



Makan tido makan tido. Alamatnya akan jumpe Nurul Hafiza versi kedua yang bertambah chubby dan chumill lah pada tahun depan. *Err..yang chumill tu aku TERtulis. hehe~ Jangan terkejut ye :P. *nafsu makan dan tido memang tak boleh dikawal pada masa cuti nieh. Cuti panjang la katekan. Well, makin panjang, makin bosan! Nak baca novel? Entah. Aku tak berapa nak minat. Last2, komputer jugak lah sahabat sejati. haha :P Aku ada jugak try aktiviti terbaru. Ape? Aku selongkar stor belakang rumah, cari basikal. Ahaaa nak buat ape? Nak jual kat besi buruk. Heh? bukanlah. Hasrat sebenar nak exercise gitu. Aku takmau badan aku jadi macam tong,oke? :P Kesian betul aku tengok basikal aku tuh. *cuba anda bayangkan basikal yang telah lama tidak digunakan sejak darjah 6, dan sekarang aku tingkatan 3. XP
Aku pun pumping la. Bukan! Aku pam tayar basikal menggunakan kudrat yang ada. [agak2 la, aku pam tayar basikal tu, berapa banyak kalori dalam badan dah aku bakar?] :P

Okay2, kembali ke realiti. Selepas itu, aku pun pergi berbasikal mengelilingi kampung aku yang indah dan permai. *Aku tak tipu tau* Tapi, petang tu je la. Petang2 yang seterusnya aku habeskan masa dengan menatap mukabuku. >< [hangat2 tahi ayam betul!]



*aku dah takde idea dah*



Tiba2 aku teringat kat sepupu sepapat aku. Kepada Along, tahniah lah sebab dapat 5A untuk UPSR anda. Akak turut gembira. Akak? == .
Anak Maktih aku, Syahmi kot nama dia. Tapi ramai panggil Along, sebab dy sulung. hehe~
Satu soalan daripada Maktih untuk aku.
'Best tak duduk asrama?'
Aku sebenarnya takde jawapan khusus untuk soalan cepumas tuh. Bagaimana dengan anda yang mempunyai pengalaman? Ingin berkongsi cerita? :P
Aku angguk aje dan cakap, best. [benarkah?] :P

Dan,


Berkaitan asrama ini, masa makan malam yang aku tak ingat bila, mama cakap kat aku,



'Lepas PMR nie, keluar la asrama tuh. Masuk sekolah harian. Senang sikit.'







*aku terkesima*



No comments:

Post a Comment