Thursday, December 22

Hari Nie Dah 22 Disember Laa X)

assalamualaikum X)

ahaaaaaaaaa~ :D


Okayy , lamenye aku tak update blog ! Huh , dulu tu aku takut sangat sampai tangan aku nak menaip pun menggeletar , gaye macam orang tua dah taw :P haha~ Sekarang aku tengah update la kan? :)


Okayy , aku tak tau aku ngah rase ape sekarang nie . Macam tade feel jep . Just rase lega . LEGA gila . Detik2 yang menakutkan sudah berakhir~ ahaha~ ;)


Aku dah dapat ape yang aku impikan selama nieh . Straight A's untuk PMR . Alhamdulillah , 8A .
Aku rasa macam jadik tak betol kejap mase dapat slip tuh . Cikgu rilek je . Kami yang beratur nak amek result sume dok takut2 , siap maen tolak tolak sape yang nak pegi dulu . haha~


Nak ucap jutaan terima kaseh kat sume! Abah Mama Cekgu2 Seratas Cekgu SK Teluk Medan Kawankawan Qila Ikah CikPah Nana Aida Mira Izad Usop Izzwan Kimie *Amirul* [Seratas] Kawankawan Shud Umi Jalal [Teluk Medan] Congrates dapat straight A auu!~ Cayalah~ X)
Iylia Nas Kerol Aidil Rey Goyen . Korang da buat yang terbaek . Aku bangga ada kawan yang tabah macam korang~ :) SPM ade lagi . Sabar banyak banyak .


Bagi sape2 yang dapat keputusan cemerlang , Tahniah Fiza ucapkan . Bagi yang tak dapat , jangan putus asa . KITA sumanya adalah cemerlang . ^^




Syukur , Alhamdulillah

n_n


No comments:

Post a Comment