Tuesday, March 15

Bad Mood VS Good Mood

jauhkan aku dari BAD MOOD.. jauhkan...





TO BAD MOOD,blah jauh2 bley x?
tolong pergi jauh dari aku ..
tolong..
aku merayu..
at least dlm time cuti nieh..
xlarat lol...
asyik berkepit dgan ko je..
nanti,,after aku dh siap sume hw aku,aku pggil ko balek ea..
aku mencari2 musuh ko..
mane GOOD MOOD nie?
dia g mana?
cne nak buat hw aku yg bertimbun tu kalau GOOD MOOD xde?

BAD MOOD,i'm begging you..
please ya..?
so sorry..


lots of hate,
fieyza







mana GOOD MOOD? mana?



TO GOOD MOOD pulak,
nape ko lari? nape ko pegi dari aku?
nape tggalkan aku dgan BAD MOOD ?
aku sunyi tanpa kaw..
hidop aku dh x btol nieh..
GOOD MOOD..
dtg la balek..
tolong aku..
hanya dengan kaw aku ley buat hw aku dgan tenang dan aman..
rinduu sama kaw..
homework bnyak..siap ada kerja kursus lagi..sejarah ngan geografi..
nak study lagi..cover balek yg dah banyak tggal kelas tuu..
aduhaaii..manyak woo~

please...?
finding you at this moment..
need you~

lots of love,
fieyza










*errr... hebat x aku? aku antaa surat nieh~ luahan perasaan~ isi hati~

hehe~








p/s: mcm org x betol kan..?

No comments:

Post a Comment