Monday, October 24

The PMR is OVER! OMG~

Assalamualaikum .
Wink Wink .
I'm home . Aah~ home sweet home.. at last ..
Penat . Baru balek dari Noghohi . Seremban .
Lawan hoki open kat sane . Kalah .
Pegi untuk enjoy enjoy je . hee~ dapat RM50 . Sir bagi . Skola yg bgi sebenarnya . XD
Sangat lega . The Big PMR sudaa habes !
Cam x leh caya je . Memang betul . Masa sangat cepat berlalu . Tup tup aku dah nak naik form 4 .
Lagi banyak dugaan ! hadoii~
One more, aku dah dilantik menjadi pengawas . LEMBAGA DISIPLIN PENGAWAS .
ayoyo~ x penah kusangka .
Macam xnak pun ada jugak . payah .
Tapi, alang alang dah dapat , amek je la .
Aku pun maseh di bawah masa percubaan .
Jawatan aku x tetap lagi . BERUSAHA ! :D
Buat masa sekarang , tengah menjayakan aktiviti lepas PMR . Aku da besar la !
(x dapat menerima kenyataan dah makin tua) :P
ensetku rosak . x ley nak contact kengkawan . aduhaiii~
sangat menyedihkan .
enset baru? kena tunggu result PMR dulu . wajib 8A !
kalau x dapat 8A cne? hmm, nampaknya musnahlah segunung harapan untuk memiliki enset baru .
P/s: bertawakal untuk result yg membanggakan . mudahan 8A . aminn~

No comments:

Post a Comment