Thursday, November 25

pepagi buta

assalamualaikum...

dah pagi nieh,,tapi aku still menghadap komputer lagi..
hey, pe nak jadi la ngan anak dara sorang nie..tid0 la..TIDO !

suka ati la nak tid0 ka ta mau..
orang cakap ta mau 2,,ta mau la..jgan paksa-paksa la...

tak..tak bley,, tid0 lambat nanti..
mata tu jadi cam mata panda baru taw..burok-burok..
huhu..

0ke-oke..sambung-sambung..

haaa,,nk cita nie,, dah dua hari ehh,,silap..
dah dua malam aku berjaga taw..tak tid0 (bangga !)
hehe..
saje-saje je tuh..
besa la..
dah alang-alang aku tido lewat,,baik berjaga teros..s0lat subuh..
then,,baru tid0..zzzzz....

tapi,,perkara ini dibangkang keras oleh ayah dan ibuku..
risau kat aku nehhh..tak ngantok ka apa..
so,,malam nie aku kena jugak la tidoo..
tak leh nak berjaga dah..
tak pa..untok kesihatan aku jugak an..

hehe..abeh tu, asal d0k depan komputer agy nieh? bila mau tido?
lepas nie laa..jap2..

tak pelik ka aku boleh berjaga nieh?
haha..aku dah anggap malam tu siang,siang tu pulak malam..
aku tido siang laa..apa lagi.. (kantoi sudaa..)

mata dah jadi cam panda (seyes weyh!)
lebam semacam je..cute ke burok? haha..

dah jadi cam orang x betol dh nie..pening je bila bangun tido..
tu la..sapa suruh x tido..rasa kesan tu sendiri lah !

PADAN MUKA !

huahua..
dah la..
time t0 slepp dehh..slepp la woii..tido..
esok 'melalor'..

emm,, taw x 'melalor' tu apa?
mai sini,,cek nak habaq sikit..

'melalor' tu adalah satu bahasa banjar.. ia bermaksud (skema btol !)
lambat bangun pagi..macam dah terlambat nak gi skolah,g kerja..
macam tu la..
ehh,,tapi ni pahaman aku ja..aku rasa btol..
kita kena tanya orang yang lebih tua dan arif dalam bahasa banjar nie..hehe..
bahasa banjar nie best taw ! aku suka sangat...walaupun tak berapa pandai guna bahasa nie..

my mom and dad reti la..
nanti aku blajaq..
hehe,,
udah2 la ye..dah start nak ngantok nie..
so,,good nite la ye..(ke dah boleh cakap good morning?)
aku da mau tidoo..tapi,,nak on9 jap..
usha2 facebook tu..sesaje..
jom tengok sape online tengah-tengah malam nie..
orait ! nanti makin panjang pula..
k..baca doa sebelum tido taw !




assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment