Wednesday, November 30

Buddies :)

assalamualaikum ^^
wee~ :D
hye =]


24November 2011 ,
Taiping , Malaysia
10.30 pagi hingga 6 petang
[semayang kat masjid , jangan risau:P]


ahaa~ hasrat g men bowling da tercapai. hekhek. hoyeah hoyeah~
Ada 5 kawankawan aku , Qila , Rey , Goyen , Appak dan Chaoi . Mereka semuanya GILA !
blinkBLINK == sekali aku pun turut menggila . der? hahah.
pertarungan sengit antara Qila dan Appak , seyes seyes , untuk merebut tempat ke 5 !
well well , sape yg menang? of course la Qila , dy lgi ensem [xde kena mengena] :P
hahah. Suara sape paling kuat kat situ? AKU. Sape yang paling gila kat situ? AKU. Sape yang menang men bowling? ceewaaah , suresure la AKU lagi. heheh. Tak tipu tau. Tapi, game yang second aje laa. Yang first ngan third aku kalah laa. uuwwwaaaa! :'( at least ade strike. Haha.
Orang tak pernah maen bowling , jakun je gamaknye. Sape? AKU la. Eceh. :D Kami menjadi perhatian ramai di situ. Bising. Daya penarik? AKU. haha [gila]

Pastu pastu kitaorang gi lunch , yeah ~ makan ! Kitaorang berdebat sepanjang kitaorang keluar dari pusat bowling tu , mase naek lif sampai bawah kitaorang berhenti. Bincang lagi. Pasal ape? Pasal nak makan kat mane == . At least 30 minit kitorang bincang. Susah cari tempat la. Last2 , kitaorang sangkut jugak kat KFC. heheh. Ada anak manager ngan aku nieh. REY. Masuk2 memang terus nampak bapak dy lah. hee~ Apa yg berlaku ialah , kami dapat makan free kat KFC. Bapak Rey belanja! SNACKPLATE aje. Tapi, oke la kan ? huhu~ Timekaceh untuk Rey. Ecece. hahah. Best la lau dapat jadi makwe dy. Dapat makan KFC ary2. :D aku? tamaulah. Rasenye dy dah ade yg punyee :P tamau kacau. Skandal lame tuu. wekkk. Tutup story lame. hehe~

Pastu pastu kitorang gi shopping! shopping nan budak laki tahu? haha. Tak penah2 dibuat orang.
Dyorang yang leading kitaorang nak gi mane. Bukan sepatutnye perempuan yang lead ke? Tape2 , mereka ramai. Banyak kuasa sikit. Haha. Follow aje lah~ Tak sangke budak laki ni pon banyak cerewetnya. Appak. Dia nak beli bola. Penat kitaorang mengekor dy nak cari bola dy tuh. *kawankawan SERATAS, Appak beli bola baru ! :P Gune duit kerajaan lagi. Weyy weyy , tu duit untuk persekolahan lah! [Aku punye duit pun da lame habes. Skola lambat lagi. adoyy adoyy adoyy]
Kitaorang g mane lagi? kedai buku , kedai kek , kedai jam , One Price Shop , masjid dan akhir skali , stesen bas. Mauu balek sudaa :'(

Chaoi da blah awal , penat je aku tengok. So, aku benarkan. [perlu ke kebenaran aku?:P] Perlu la! Aku nak naek bas ngan sape nanti? huhu :'(
Good news nye , aku balek ngan Appak! hoyeah hoyeah~ Dan yang paling gilanya , time dalam bas tuh dy tamau duduk ngan aku. GEDIK! Tape2 , then ade sorang awek cun dok sebelah dy.
Tut tut mesej masuk , 'Fiza , tengok sape dok sebelah aku nieh , yahh'-Appak
der? =="
Mang gila kan mamat tuh. Sonok la dapat awek cun dok tepi. Patut xnak duduk ngan aku.
Sengall betul ==" hahah. lawaklawak.

Yang penting , kami dapat balek dengan selamatnya . Alhamdulillah :)

Kawankawan , tengs ya~ untuk hari itu. Aku dapat kenal diri korang yang sebelah lagi mase tu.
Sifat gilagila korang tu la! :))
Terima kaseh daun keladi =]
Sayang korang sangatsangat tawu ?
Sayang yang laen juga :)
Mishh korang. Mmmuahh! [untuk Qila aje] :P





P/s : Otak aku ngah beku tunggu result. Arrghhh :'(


No comments:

Post a Comment