Wednesday, February 2

Kisah aku shopping sorang2 ! Part I

salam .




hoh0ho~ (mereng . )







aku balek umah 28 jan,,
29 jan>>aku dh kluar rumah dah, g jalan2..enjoy2! :D
homework pun x bukak lagi..

p/s:homework>>sabar la sayangs,,nanti sye buat jugak km0o..bgi sye enjoy dulu ye..


haha~

adoy~ merepek t0l..


aku nak gi cc..
dan mmg nak gi cc..
dh dapat kebenaran p0n nak gi cc..
so?? pegi jelah weyh!

tapi,saya malas naik bas pak,,malas..





hehe..tpi,,time tuh..
ade transport free..
err..
. . . . . . . . . . . . . . . . .
keta ayah aku laa..
peluang baik! ayah aku p0n nak gi bagan gak,g beli iron baru dan tukar grip stick hoki aku uh,
dh alang2 same direction kan..ape lagi!
f0ll0w2.. muahaha..
skali adik2 aku p0n turut mem'foll0w'..
xpe2..foll0w ayah aku cukop..jangan follow aku sudaa..xnak aku..




dan....






dan....





melalui mem'follow' tu la,,
aku dapat 15 hinggit..
huii..bley tahan la bnyaknye..sebab aku juz nak gi cc je..
bkan melencong mane2 p0n an..
janji duit dalam poket x kluar..
makaseh bah!

mse nie aku otai..mmg otai..
sluar trek + bju rumah garuda..
semangat rumah bt0i..
ape korang nak cakap..cakap..



ayah aku parking jauh, terpaksa la aku jalan..5 minit aku berjalan.. rentas jambatan lagi..
cc pnye pasal..xpe2.. n..
lagi satu.. I'm al0ne ya..al0ne...



huh~ naseb baek cc x penoh..
terus terpa komputer,donload2.. line best gile..laju..


headphone2~ hehe~





tapi,mse aku ngah syok dengar lagu gne headphone besar tu..
(xla besar mane..)





TIBA-TIBA ..









-bersambung..-

No comments:

Post a Comment